Panaszok - Függetlenített fogyasztóvédelmi referensi munkakört is létrehoztak a lakossági problémák kezelésére
A közelmúltban megjelent olvasói levelekre, észrevételekre reagált a Pécsi Távfűtő Kft. vezetője, aki a következőket írta.
Úgy gondolom, a Dunántúli Napló és szolgáltató társaságunk viszonya korrekt, társaságunk részéről nyitottak vagyunk a bennünket érintő bármely megnyilvánulás kezelésére, közzétételére. Értjük a DN nyitottságát az olvasói levelek közzétételében, hisz ezekhez számunkra is építő módon kapcsolódhatunk, akár pozitív, akár negatív ránk nézve a levél tartalma.
Ugyanakkor értetlenkedve állunk olyan olvasói levelek közzétételekor (szerencsére ezek ritkák), amelyek nélkülöznek minden valóságalapot, a benne közöltek nem létező helyzetek, vagy abszolút ismerethiányról, tévhitről tanúskodnak, vagy azok szerzője a mindannyiunkat egyformán sújtó, általános drágulás okozta felindultságában már nem hajlandó gondot fordítani arra, hogy utánajárjon a valóságos gyakorlatnak. Ilyen levelekre reflektálni sem lehet, mert az állítások minden valóságalapot nélkülöznek, a nem valós állításokat pedig nem lehet sem cáfolni, sem magyarázni, vagy helyesbíteni, illetve nem érdemes, mert nagy terjedelem kellene ahhoz, hogy előbb a valós helyzetet bemutassuk.
Társaságunk készséggel áll rendelkezésre minden - szolgáltatásunkkal kapcsolatos - kérdés megválaszolására, probléma megoldására. Fontos számunkra, hogy hiteles képet alakítsunk ki társaságunkról, hogy környezetünk minél jobban megismerje tevékenységünket. Felhasználóink számára igyekszünk megadni minden információt (tájékoztatók, fórumok, médiamegjelenések), amelyek segítik őket a távhőszolgáltatás minél komfortosabb igénybevételében, a szolgáltatással kapcsolatos teendők és ügyintézés megismerésében. Korszerű ügyfélszolgálatunk minden felhasználónk rendelkezésére áll, a hét két munkanapján, kedden és csütörtökön pedig meghosszabbított ügyfélfogadási időben várjuk ügyfeleinket. Az ügyfélszolgálati irodában megtalálhatóak társaságunk tájékoztató anyagai, és a Pétáv Kft. üzletszabályzata is hozzáférhető.
Az általános szolgáltatói gyakorlatban egyedülállóan, függetlenített fogyasztóvédelmi referensi munkakört is létrehoztunk pontosan azért, hogy a problémákat, panaszokat társaságon belül is a lehető legmagasabb színvonalon kezelhessük.
Sajnos a legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordul, hogy tájékozatlansággal találkozunk bizonyos területeken. Távhőfórumokon való részvételi lehetőséget a jövőben - pont a fentiek okán - azoknak a fogyasztóinknak is szeretnénk felajánlani, akik úgy gondolják, kérdéseik megválaszolására, problémáikra eddig - a fenn említett lehetőségek ellenére -, nem kaptak kielégítő megoldást. Tisztelettel kérjük, hogy ez irányú igényeiket, részvételi szándékukat társaságunk ügyfélszolgálati irodáján jelezzék, hogy előkészíthessük a kérdéseikhez, kéréseikhez igazodó külön, célirányos konzultációs lehetőséget, annak reményében, hogy orvosolni, illetve tisztázni tudjuk felvetéseiket, kérdéseiket. Természetesen ha - minden igyekezetünk ellenére - ez mégsem sikerülne, akkor nekik is kedvező, hogy már konkrét, valóságos, tényszerű megjegyzésekkel, állításokkal fordulhatnak az érdekvédelmi szervezetek, illetve a médiumok felé.
Gasz Zoltán ügyvezető igazgató
Forrás: Dunántúli Napló - 2007. október 24.
A cikk eléréséhez kérem kattintson ide!
|